
نام زیبایت را مینویسم هردم تا ابدمی مانم باتوعاشق مریم با تو رویایم را می توانم دیدن با تو دارد لبها لحظه را بوسیدن باتو اینجا آنجا هر کجا از دنیا می شود شادابی در کنارم پیدا باتو بودن شعری بی نهایت زیبا با تو هستم روشن باتودارم فردا با تو می خواهم من شام مهتابی را عادت و تنهایی عشق وبی تابی را در کنارم هردم او قدم بگذارد مثل خورشید آنجا روشنایی دارد ....
ادامه مطلب